Veelgestelde vragen
Hoe kan ik online reserveren?
Dit gaat uitsluitend online. Hieronder vind je de stappen:
Stap 1: Klik bij de kamer waar je wilt boeken op ‘BOEKEN’.
Stap 2: Voer hier al je gegevens in en druk op ‘Vind kamers’
Stap 3: Selecteer een kamer door op de button ‘Selecteer’ te klikken
Stap 4: Controleer je gegevens en selecteer je bank. Klik daarna op ‘Reserveer nu’.
Stap 5: Per e-mail ontvang je een bevestiging van je reservering.
Krijg ik een reserveringsbevestiging?
Ja, wanneer je hebt gereserveerd, krijg je een bevestiging van de reservering via de mail. Is de mail niet te vinden in je Postvak? Kijk ook even bij het mapje Spam.
Kan ik online inchecken?
Jazeker, dat kan hier.
Mijn boekingscode werkt niet bij het online inchecken. Hoe kan dat?
Zorg ervoor dat je de boekingscode uit de bevestigingsmail van Hotel VIC invult.
Kan ik bij jullie parkeren?
Wij beschikken over een ruime garage aan de achterzijde van het hotel. Om bij de parking te komen kun je "Anthony Fokkerweg 1" invoeren in je navigatiesysteem. De kosten voor de parking bedragen €17.50 per nacht, per auto.
Kan ik mijn huisdier meenemen?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan.
Kan ik in het hotel betalen voor mijn verblijf?
Dit kan uitsluitend met de pin. Er wordt geen contant geld aangenomen en er kan ook niet gewisseld worden.
Wat zijn de incheck en uitchecktijden?
Je kan inchecken vanaf: 15:00 tot 00:00 of later. Uitchecken kan je doen vóór 11:00.
Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?
Wij doen er alles aan om jouw experience onvergetelijk te maken. Het kan zijn dat we daar soms niet helemaal in slagen. In dat geval horen we graag van je wat we kunnen verbeteren. Dit kan op het emailadres reservations@hotelvic.nl.
Mijn vraag is onbeantwoord. Wat nu?
Je kan contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar reservations@hotelvic.nl.